Veelgestelde vragen
Heb je een opmerking of vraag? Meestal vind je het antwoord op deze pagina.
Staat je antwoord er niet tussen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?
Je kunt een bestelling plaatsen door de gewenste producten toe te voegen aan je winkelwagen en de stappen in het afrekenproces te volgen. Voor hulp kun je altijd contact met ons opnemen.
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
We accepteren diverse betaalmethoden via onze beveiligde betaalprovider, waaronder iDeal, Klarna AfterPay, Bancontact, Creditcard, PayPal, en bankoverschrijvingen. Meer informatie vind je op onze betaalpagina.
Wat zijn de verzendkosten?
Wij verzenden al onze bestellingen gratis naar Nederland en België.
Hoe gebruik ik mijn kortingscode?
In het bestelproces vind je de optie "kortingscode toevoegen". Vul hier je code in. Je korting wordt direct verrekend in je winkelmandje.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, je bestelling annuleren is geen probleem, mits je bestelling nog niet verzonden is. Neem daarom zo snel mogelijk contact met ons op via onze contactpagina.
Kan ik een cadeaupakket personaliseren?
Ja, we bieden de mogelijkheid om cadeaupakketten te personaliseren met specifieke producten, persoonlijke berichten en op maat gemaakte verpakkingen. Neem contact met ons op om een persoonlijke bestelling te plaatsen.
Wordt er een factuur meegestuurd naar de ontvanger?
Nee, wij sturen geen facturen of pakbonnen mee met onze orders. Deze worden enkel digitaal verstuurd naar het e-mailadres waarmee de order is geplaatst.
Bezorgen & Retourneren
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?
De levertijd hangt af van het land van bestemming. Bestellingen die vóór 16:00 uur worden geplaatst, worden dezelfde dag nog overgedragen aan de vervoerder. Binnen Nederland wordt het vaak de volgende dag bezorgd, terwijl naar België doorgaans 2 werkdagen nodig zijn.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, je hebt het recht om jouw order tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden aan te melden voor retour. Daarna heb je nog eens 14 dagen om deze naar ons terug te sturen. De retourkosten zijn voor jouw eigen rekening. Meer informatie hierover vind je op onze retourpagina.
Kan ik de leverdatum kiezen?
Ja, tijdens het afrekenen kun je een gewenste leverdatum opgeven in het opmerkingenveld. Wij houden hier dan rekening mee.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Nadat wij je order hebben verzonden, ontvang je per e-mail een Track & Trace-code waarmee je je bestelling kunt volgen via de website van de verzenddienst.
Kan ik een cadeaupakket naar iemand anders laten verzenden?
Ja, dat kan. Tijdens het afrekenproces kun je een alternatief afleveradres opgeven.
Geen antwoord op je vraag?
Heb je toch nog vragen of wil je graag contact met ons opnemen? Wij helpen je graag verder! Hieronder vind je verschillende manieren om contact met ons op te nemen:
-
Telefonisch contact
Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot vrijdag van 09:00 tot 17:00 op telefoonnummer:
085 060 9282
-
E-mail
Stuur je mail naar info@greatgift.nl en wij zullen je mail binnen 24 uur beantwoorden.
-
Contactformulier
Stuur ons een bericht via het contactformulier hieronder. We streven ernaar om binnen 24 uur te reageren.
Contactformulier
Onze gegevens:
Adres:
GreatGift
Breudijk 1C-4
3481LM Harmelen
GreatGift® is een merknaam van POP Beheer.
Ingeschreven bij de KvK te Utrecht onder nummer: 76744108
BTW nummer: NL003113970B68